fredag





♥ Idag var jag i malmö med Nella och handlade lite, det blev lite smink och sen en kofta och ett par Ugg :) 
Det var inte Ugg men ett par andra som ser lika dana ut för jag tycker att det är för dyrt med 2199 :-  för ett par vinterskor som man inte kan ha när det regnar, är snö eller slask. Som det alltid är här. Iaf regn. så jag hittade ett par andra på Håkansson. Dom kostade 299 :- för er som vill göra det smarta valet.
Och koftan, man ser inte så bra på bilden men den är brun och finns på Gina tricot och kostar 149 :-

men nu ska jag vara med min älskling lite för jag ahr inte träffat han på flera dagar.

ha det så trevligt denna fredags kväll,.    pussss♥


Kommentarer
Postat av: P

snygga uggs:)

2008-09-13 @ 15:23:49
URL: http://icforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?:
♥ vill du jag ska komma ihåg dig?

♥ Din E-post?: (publiceras ej)

♥ Har du blogg?:

♥ Skriv vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0