Lördag


Denna bilden är inte vår, för vi hade 1000 mer saker :)

♥ Idag har det varit en rolig dag. Först spelade Linus match så jag var och tittade på den, sen skulle jag hem och göra vid mig. Sen bar det av till sexparty hemma hos Maria. Det var förstå gången jag var på ett sexparty. Men det var skit kul. Först trodde jag inte att någon köpte något, men nästan alla köpte. Det var super. Sen fick Maria välja vad hon ville för det var hon som hade de hela, jag blev helt förvånad när hon tog det hon skulle ha ;) men det var lyckat, så jag rekomenderar att ha ett sexparty hemma :D
Sen skulle alla dem tjejerna ut och jag kommer inte in på några uteställen eftersom jag är 17, så jag stack till nästa fest som var några lägenheter ifrån. Men det sög riktigt mycket så jag stack hem sen nu sitter jag då här. Och tänkte gå och lägga mig för jag ska jobba imorrn :/ men sånt är livet.

ha det så bra,        gooodnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?:
♥ vill du jag ska komma ihåg dig?

♥ Din E-post?: (publiceras ej)

♥ Har du blogg?:

♥ Skriv vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0