Måndag

♥ Idag ahr det avrit en helt vanlig dag. Var på MQ och jobbade som en idiot, fast det är skit kul. sen fick jag sluta kl fyra för det avr inget folk. Så gick jag och gjorde naglar. För ajg skulle göra det imorrn först men hon hade tid så jag kunde göra det idag ist. Mycket bättre för ananrs hade jag varit tvungen att gå från skolan imorrn. Sen åkte ajg hem till Linus i några timmar sen hem igen. och nu ska ajg sätta mig och göra lite matte, har 10 sidor i läxa tills imorrn så jag måste göra det nu.

ha det så bra,       pusss♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

AMANDA! Hjälpa mig med min design på bloggen :(

2008-09-09 @ 10:21:27
URL: http://emiliastockzell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?:
♥ vill du jag ska komma ihåg dig?

♥ Din E-post?: (publiceras ej)

♥ Har du blogg?:

♥ Skriv vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0