Onsdag

♥ Är lite arg idag, för idag så började jag kl 08.15. Det är den enda dagan jag inte börjar 09.30 eller 10.00. Och när jag börjar vid denna tiden måste jag ta tåget 07.45 Och åka hemifrån 07.15. Iaf så kom jag till skolan så har jag bara 3 lektioner Först handel, sen gympa, sen handel. och i handel har vi samma lärare. Och så är hon sjuk idag, så jag hade bara gympa. så jag skiter i den. Sen nu väntar jag på att mitt tåg ska gå hem, så ska jag åka och jobba men inte så länge bara i en halvtimme idag för det fanns inte mycket att göra idag.



   
 ♥Nu ska jag iaf beställa ett av dessa läppglansen från bluebox.se
De är så söta och kostar bara 29:-


Ha det så bra.                pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?:
♥ vill du jag ska komma ihåg dig?

♥ Din E-post?: (publiceras ej)

♥ Har du blogg?:

♥ Skriv vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0