torsdag

♥ Idag har det varit en bra dag för mig. I skolan fulade jag och Hanna oss hela tiden, men sen gick hanna hem och jag fick bli seriös och jobba med de som vi skulle jobba med. Jag jobbade så mycket att jag gjorde nästa veckas uppgifter med på kap 2 så nästa vecka har jag bara ett test på allt jag gjort i kap 2. Men det var jätte lätt så det går nog jätte bra.

Förrestan jag peircade mig igår, vad tycker ni?
Fast jag ska inte ha ring, jag ska ha en stav och på ploppen ska det vara en vit diamant.
Ska nog ta på den andra sida med sen, men får vänta ett tag till..
Jag älskar peircingar sen jag gjorde i tungan i vintras så har det bara fortsatt,
och till våren kommer den först tattooon med på min rygg.
Att ta hål i örat just där fick jag av en som heter Julia, hon har haft det i 2 år men jag har alltid gillat den.
Och nu har jag tagit tag i det så nu var det min tur.

Men nu ska jag dra, ha det så bra                          pusssss


Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: oj tack så mycket tjejen :)

snygg piercing! gjorde det ont? :O

2008-09-21 @ 11:45:20
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, satt just och klurade på om jag skulle våga ta där : ) gjorde det ont?



EC

2008-09-25 @ 13:11:26
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?:
♥ vill du jag ska komma ihåg dig?

♥ Din E-post?: (publiceras ej)

♥ Har du blogg?:

♥ Skriv vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0